Advertenties
Wat:
Logo, huisstijl, briefpapier
Hoe:
Briefing, advies, begroting, concept, grafische vormgeving, prepress en drukwerk.
reclame en grafisch ontwerp
Heeft de markt (nog) geen juiste beleving van jouw bedrijf, product of dienst?
Of ben je niet tevreden met je rendement?
FR STUDIO helpt je belofte aan de markt te formuleren en waar te maken en is graag jouw partner in ontwerp, planning en uitvoering van je reclame.
FR STUDIO voegt met creativiteit, expertise, hands on mentaliteit, toewijding, inleving en enthousiasme waarde toe aan je reclame. FR STUDIO bedenkt, maakt en regelt dit voor jou en vindt het halen van deadlines ook belangrijk.
FR STUDIO is sterk in visuele creatie en denkt ook graag mee over je merk- en marketingstrategie. De jarenlange ervaring binnen FR STUDIO, soms aangevuld met externe specialisten, staat borg voor een zinvolle en resultaatgerichte reclameaanpak.
FR STUDIO maakt het sinds de oprichting in 1987 waar voor haar klanten door vooruit te kijken, zichzelf telkens te blijven verbeteren en te innoveren.
Visueel zichtbaar zijn, maar ook consequent herkenbaar en authentiek zijn.
Dat begint met een passend logo van je bedrijfs-, product- of dienstmerk en een goede marktverkenning voor je reclame.
Begin met een passend logo van je bedrijfs-, product- of dienstmerk.
Je identiteit, missie en visie zijn medebepalende factoren voor kleur, typografie, beeld en vorm van dit logo dat speciaal voor jou wordt ontwikkeld. FR STUDIO kijkt hierbij niet alleen naar emotionele, maar ook naar praktische zaken, zoals de mediamiddelen die jij wilt inzetten.
Vind je het lastig om een goede identiteit te formuleren, we helpen je daar graag bij.
Wat voor je logo geldt, gaat ook in grote mate op voor je huisstijl.
Naast de inhoud zal de herkenbaarheid en authenticiteit van je reclame moeten worden gewaarborgd door een consequent toegepaste huisstijl.
Ook hier is kleur, typografie, beeld en vorm van essentieel belang en vanzelfsprekend sluit je huisstijl aan bij je logo.
Hoe goed ken je de marktbehoefte aan je bedrijf, product of dienst? Is die behoefte voor iedereen in je markt gelijk?
Essentiële vragen die beantwoord moeten zijn alvorens je gericht, met de juiste boodschap en met de juiste’ tone of voice’ reclame gaat maken op zoek naar interactie en succes. Pas dan ontstaat verbinding met je (potentiele) klant, een voorwaarde voor verder succes.
De basis is een strategisch goed doordachte campagne waarin je markt in kaart is gebracht, je doelen zijn geformuleerd en je een keuze hebt gemaakt in de media die je wilt inzetten.
Haalbaarheid en maakbaarheid, onze kennis en die van jou en onze creativiteit en jouw durf; dit is waarmee FR STUDIO aan de slag gaat.
Een bevredigend creatief, soms ook spannend, proces van grafisch vormgeven, tekstschrijven en overleggen. Daar komen logo’s, huisstijlen, websites, drukwerk, online-, outdoor- en printcampagnes uit voort die mede aan de basis staan van je succes.
FR STUDIO werkt voor ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf, voor retailers en voor non-profit organisaties. Vanaf het begin in 1987 als traditioneel full service reclame- en grafisch ontwerpbureau. Full service betekent nu dat FR STUDIO opereert in een enorm veranderd en verbreed medialandschap.
FR STUDIO werkt ook graag voor jou. Enthousiast, resultaatgericht, praktisch, intensief, transparant, open, respectvol en dienstbaar, zo treedt FR STUDIO haar opdrachtgevers tegemoet. Maar vooral ook creatief, veelzijdig en kundig.
Gedrukte media blijven zinvol
De middelen die jij inzet zijn medebepalend voor het welslagen van je reclame. Dit betekent een effectieve mix vinden in het aanbod in online en offline media. FR STUDIO is in de afgelopen jaren meegegroeid in de online mediaontwikkelingen, zet daarop in en weet dankzij de ontstane brede mediakennis een juiste communicatiemix voor jou uit te kienen, te begroten en te realiseren.
FR STUDIO heeft meer dan dertig jaren ervaring in traditionele offline media, blijft daar ook sterk in geloven en neemt daarmee vandaag de dag een bijzondere positie in.
FR STUDIO heeft in haar ruim dertigjarige bestaan uiteenlopende huisstijlen en reclamecampagnes bedacht en communicatieopdrachten uitgevoerd.
Wat:
Logo, huisstijl, briefpapier
Hoe:
Briefing, advies, begroting, concept, grafische vormgeving, prepress en drukwerk.
Wat:
Doelstelling, begroting, reclameadvies.
Je begroot jouw reclamecampagne en gaat voor rendement, nu de invulling nog…
Hoe:
Briefing, advies, nieuwe begroting en planning.
Een onderbouwde strategie, een goede planning en een juiste uitvoer zijn onontbeerlijk. Dat vraagt om een gedegen briefing en om deskundig advies. Dit hoeft niet altijd op afspraak, een ad hoc opdracht wordt ook besproken op het moment dat dit nodig is, daar maakt FR STUDIO op dat moment gewoon tijd voor.
Wat:
Missie, visie, logo, huisstijl, identiteit, vergroting bekendheid (van naam, logo,
product etc.) Branding zet niet aan tot actie in de markt, maar is bedoelt om de herkenbaarheid van jouw merk te versterken. Veelal ter ondersteuning van andere marketing- en reclameactiviteiten.
Hoe:
Briefing, advies, begroting, planning, concept, uitvoering merkbouw.x
Wat: Logo, huisstijl, briefpapier
Hoe: Briefing, advies, begroting, concept, grafische vormgeving, prepress en drukwerk.
Wat:
Missie, visie, logo, huisstijl, boodschap, doelgroep, brochure:
Wat wil je communiceren, waar is jouw doelgroep ontvankelijk voor en hoe krijg je deze in de benen?…
Hoe:
Briefing, advies, begroting, planning, concept, tekst, grafische vormgeving, fotografie, vertaling, prepress en drukwerk.
Wat:
Logo, huisstijl, buitenreclame
Maak van jouw bedrijfsauto (bedrijfsauto, personenauto, bestelauto, vrachtwagen, bakwagen, touringcar, aanhangwagen) een rijdend visitekaartje en zorg dat jouw bedrijf makkelijk vindbaar en herkenbaar is, o.a. door goede buitenreclame w.o. buitenborden, vlaggen, spandoeken, raambelettering, bewegwijzering, reclamezuilen, projectborden, sponsorborden, makelaarsborden.
Hoe:
Briefing, advies, begroting, planning, concept, fotografisch realistische visual, begroting, gemeentevergunning, planning en uitvoering.
Wat:
Missie, visie, logo, huisstijl, data, boodschap, doelgroep, gedrukte of online catalogus
Hoe:
Briefing, advies, begroting, planning, data, concept, tekst, grafische vormgeving, prepress en drukwerk en/of online opgenomen in je website
Een catalogus vraagt naast creatie een slimme en praktisch aanpak van de grafische vormgeving en
dataverwerking. De mensen van FR STUDIO verstaan hun vak.
Wat:
Missie, visie, logo, huisstijl, boodschap, doelgroep, toepassing, documentatiemap (offertemap of omslagmap):
Je presenteert jouw offerte, flyers, brochures en/of andere documentatie op representatieve wijze. Het is absoluut een ‘visitekaartje’ van jouw business, het creëert meerwaarde en is op maat en naar wens te realiseren.
Hoe:
Briefing, advies, begroting, planning, concept, tekst, grafische vormgeving, fotografie, vertaling, prepress en drukwerk.
Wat:
Logo, huisstijl, boodschap, toepassing, draagtas (plastic draagtas, papieren draagtas, non-woven draagtas, pvc draagtas, polypropyleen (pp) draagtas, kraft draagtas, katoenen draagtas, boodschappentas, hemdtassen, luxe koorddraagtassen, koorddraagtassen, tassen met of zonder bodemvouw, tassen met zijvouw, tassen met gestanste handgrepen, met papier gedraaide koorden, met papieren lussen, met verstevigde bodems, met verstevigde handgrepen of met lint)
Hoe:
Briefing, advies, begroting, planning, concept, grafische vormgeving, prepress en productie draagtassen.
(productie in Europa: goed, betrouwbaar en snel!
Als medegrondlegger in 1996 van draagtassenbedrijf beschikt FR STUDIO over ruime draagtaskennis en -ervaring. FR STUDIO staat voor goede en gunstig geprijsde draagtassen en snelle levering van 6 tot 7 weken.
Wat:
Missie, visie, logo, huisstijl, doel, boodschap, drukwerk (briefpapier, brochure, cadeaubon, documentatiemap, envelop, flyer, folder, krant, magazine, visitekaartje etc.).
Hoe:
Briefing, advies, begroting, planning, concept, tekst, grafische vormgeving, fotografie, vertaling, materiaalkeus, afwerking, prepress en altijd gunstig geprijsd drukwerk.
Wat:
Logo, huisstijl, toepassing, envelop
Hoe:
Briefing, advies, begroting, envelopkeuze, grafische vormgeving, prepess en drukwerk. Niet alles kan per e-mail worden verzonden: soms is dit niet praktisch, maar even vaak ook niet representatief of onsympathiek.
Wat:
Missie, visie, logo, huisstijl, boodschap, doelgroep, flyer/folder:
Wat wil je communiceren, waar is jouw doelgroep ontvankelijk voor en hoe krijg je deze in de benen?…
Hoe:
Briefing, advies, begroting, planning, concept, tekst, grafische vormgeving, fotografie, vertaling, prepress en drukwerk.
Wat:
Missie, visie, logo, media, huisstijl
FR STUDIO ontwerpt en bewaakt je huisstijl en zorgt ervoor dat deze praktisch toepasbaar is in alle media die jou inzet, van autoreclame tot visitekaartje, van bedrijfskleding tot website.
Hoe:
Briefing, advies, begroting, planning, concept, grafische vormgeving, huisstijlvoorstellen, huisstijlhandboek.
Wat:
huisstijl, doelstelling, data, tekst, infographic
Een infographic is een illustratieve weergave van informatie en data in een combinatie van tekst en beeld. Dit kan voorkomen in de vorm van een kaart, grafiek, bord, instructieve tekening of een interactieve applicatie. Veelal toegepast in jaarverslag, nieuwsmedium of presentatie (interactief)
Hoe:
Briefing, begroting, planning, ontwerp, grafische vormgeving, drukwerk of anders
Wat:
Logo, huisstijl, resultaten- en andere overzichten, tekstuele toelichtingen, afbeeldingen, grafische voorstellingen, jaarverslag, rapport.
Hoe:
Briefing, begroting, planning, grafische vormgeving, redactie, fotografie, prepress en drukwerk.
Wat:
Missie, visie, logo, huisstijl, doelstelling/boodschap, doelgroep, bereik, krant
Hoe:
Briefing, begroting, planning, ontwerp, redactie, fotografie, grafische vormgeving, omvangbepaling, (acquisitie deelnemende adverteerders), prepress, drukwerk, verspreiding
Een krant is een geadresseerd of huis-aan-huismedium, dat makkelijk, breed en plezierig informeert en meer beleving biedt dan je website. Bij uitstek geschikt voor acties.
FR STUDIO heeft jarenlange ervaring in het uitgeven van kranten en neemt desgewenst de volledige zorg van je krantproject uit handen. Ook in je krant wordt je huisstijl nauwgezet doorgevoerd.
FR STUDIO staat voor gegarandeerd goed en gunstig geprijsd drukwerk van je krant.
Wat:
Missie, visie, naam, toepassing, logo
Hoe:
Briefing, advies, begroting, planning, concept, grafische vormgeving, logovoorstellen, logo
Wie ben je, wat doe je, hoe doe je het? En hoe draag je dit het best herkenbaar uit? FR STUDIO kijkt naar creatieve, emotionele en naar praktische zaken. Dan gaat FR STUDIO voor jou ontwerpen en presenteren, altijd weer spannend!…
Wat:
Missie, visie, logo, huisstijl, doelstelling, doelgroep, bereik, magazine
Hoe:
Briefing, begroting, planning, ontwerp, redactie, fotografie, omvangbepaling, grafische vormgeving, (acquisitie deelnemende adverteerders), prepress, drukwerk, verspreiding
Een magazine is een geadresseerd of huis-aan-huismedium, dat makkelijk, breed en plezierig informeert en meer beleving biedt dan je website. Luxer dan een krant.
FR STUDIO heeft jarenlange ervaring in het uitgeven van magazines (en kranten) en neemt desgewenst de volledige zorg van je magazineproject uit handen.
Wat:
Missie, visie, logo, huisstijl, boodschap, doelgroep, mailing:
Wat wil je communiceren, waar is jouw doelgroep ontvankelijk voor en hoe krijg je deze in de benen?…
Hoe:
Briefing, advies, begroting, planning, concept, tekst, grafische vormgeving, fotografie, prepress, drukwerk en verzending (per post of online)
Wat:
Boodschap, advertentie, campagne, doelgroep, keus media inzet
Hoe:
Briefing, advies, begroting, planning, uitvoering, bewaking
Wat:
Missie, visie, logo, huisstijl, nieuwsinformatie, doelgroep, nieuwsbrief
Hoe:
Briefing, advies, begroting, planning, verzenden, verspreiden
Wat:
Missie, visie, logo, huisstijl, boodschap, doelgroep, reclamecampagne
Hoe:
Briefing, advies, begroting en planning, ontwerp, grafische vormgeving, media inzet en uitvoering
Een onderbouwde strategie, een goede planning en een juiste uitvoer zijn onontbeerlijk. Dat vraagt om een gedegen briefing en om deskundig advies.
Wat:
Logo, huisstijl, visitekaartje
Hoe:
Briefing, advies, begroting, concept, grafische vormgeving, prepress en drukwerk.
Wat:
Missie, visie, logo, huisstijl, doelstelling, doelgroep, website Het is belangrijk dat bezoekers een goed beeld krijgen van je onderneming en dat zij snel door de informatie kunnen navigeren.
FR STUDIO bouwt je website in CMS Joomla of WordPress, hiermee kunt jou desgewenst een deel van de regie van je website in eigen hand houden.
Hoe:
Briefing, advies, begroting, planning, redactie, fotografie, grafische vorming, technische bouw, testfase, online, domeinregistratie, hosting en beheer en onderhoud.
FR STUDIO heeft meer dan dertig jaar als full service reclame- en grafisch ontwerpstudio.
Welk product jou ook bestelt, je huisstijl wordt nauwgezet doorgevoerd en bewaakt.
FR STUDIO staat voor gegarandeerd passend, goed en gunstig geprijsd drukwerk.
Vul het contactformulier in, binnen een werkdag neemt FR STUDIO contact met jou op.
Of bel 0341-430222 en vraag naar Tom of Martin.
On- en offline media
360 graden, 3D, 2D